Мета: розробити соціальний проект та залучити ресурси для його розвитку на засадах краудфандінгу.
Цільова аудиторія: керівники вищої та середньої ланки, керівники проектних команд, представники громадськості, активісти, мешканці, які прагнуть до розвитку міста та області.
Краудфандінг (Crowdfunding) – це колективне співробітництво людей («акціонерів»), які добровільно фінансують через крауд-платформу проекти інших людей або організацій.
Цілями краундфундінга є: проект, спрямований на поліпшення життя людей, а також видання книги, випуск нового альбому, установку меморіальної дошки, реставрацію пам’ятки архітектури, запуск Start Up проекту.
Краудфандінг не є благодійною допомогою, оскільки за фінансову підтримку «акціонер» отримає матеріальний або нематеріальний бонус від автора проекту.
За результатами тренінгу отримаєте такі компетенції:
- розглянете понятійно-категоріальний апарат краудфандінгу;
- познайомитеся з вітчизняними краудфандінговими платформами;
- визначите закордонний досвід краудфандінгу;
- дізнаєтеся основні положення розроблення краудфандінгового проекту та виявите типові помилки, які виникають при його складанні;
- підготуєте краудфандінговий проект та оціните його результативність.
Відповідь до Crowdfunding як інструментарій залучення ресурсів для розвитку соціальних проектів